خبرهای داغ:
فرمانده تیپ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان:

ارتش تشنه خدمت به عموم مردم است/ اقدامات نیروی زمینی در ۳۱  طرح لبیک انجام می‌شود

همدان- فرمانده تیپ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه ارتش تشنه خدمت به عموم مردم است، گفت: اقدامات نیروی زمینی در ۳۱  طرح لبیک انجام می‌شود که همه اقدامات در این ۳۱ طرح در قالب اینفوگرافی تهیه شده است.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
ارتش تشنه خدمت به عموم مردم است/ اقدامات نیروی زمینی در ۳۱  طرح لبیک انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهرداد صفری در جمع نویسندگان، راویان، اساتید دانشگاه و خبرنگاران همدان اظهار کرد: ارتش هم در زمان دفاع مقدس و هم اکنون تشنه خدمت است.

وی با بیان اینکه ما کارکنان تیپ ۳۱۶ در آمادگی کامل برای انجام مأموریت هستیم، افزود: هرجا مشکلی باشد و مردم در عسر و هرج باشند ارتش از یگان‌های اول است که همیشه برای خدمت حضور دارد.

فرمانده تیپ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به نقش استان همدان در دوران دفاع مقدس و با بیان اینکه پایگاه هوایی همدان افتخار آفرید، گفت: در زمان صلح کار ما مرور آموزش‌ها در یک دوره سه ساله است که بعد از آن در میدان رزم آنها را عملیاتی می‌کنیم.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح ایران اسلامی گفت: اکنون اسراییل از ارتش ما می‌ترسد؛ اسراییل فقط در حد یکی از عملیات‌های دفاع مقدس است و به خاطر این است که جرات کاری را ندارد.

صفری با اشاره به ضرورت پرداختن به شهدا و معرفی آنان به ویژه شهدای ارتش بیان کرد: ما شهید سوخته در ارتش کم داریم بیشترین شهدای ما در عملیات نصر بودند که سوختند که این می‌تواند به عنوان یکی از سوژه‌ها برای نویسندگی باشد که به جانفشانی شهدا بپردازند که برخی از شهدای ما در داخل تانک‌ها سوختند.

وی با بیان اینکه ارتش تشنه خدمت به عموم مردم است، عنوان کرد: اقدامات نیروی زمینی در ۳۱  طرح لبیک انجام می‌شود که همه اقدامات در این ۳۱ طرح در قالب اینفوگرافی تهیه شده که در صورت کسب مجوز، می‌تواند از صدا و سیما پخش شود.

فرمانده تیپ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان بیان کرد: از اینفوگرافیک شهدای ارتش استقبال می‌کنیم و در خصوص سوژه یابی می‌توان شهید قهرمان را کار کرد؛ ایشان متولد زنجان و در شیراز ازدواج کرده و همسر ایشان در تهران ساکن هستند که می‌شود از زندگی ایشان سوژه تهیه کرد همچنین می‌توان از مدافعین حرمی که تیپ ۳۱۶ داشته و تاکنون بیان نشده است که چه افتخاراتی کسب کرده‌اند استفاده کرد.

وی در خصوص برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: نماینده‌ای از ارتیش نیز در دفتر کنگره حاضر است و اگر لازم باشد تقویت می کنیم و انتظار داریم در زمینه سخت افزار هم لشکر زرهی کمک دهد.

صفری ابراز کرد: ما در بخش اینفوگرافی می‌توانیم همکاری کنیم، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، عضویت در کتابخانه باغ موزه دفاع مقدس توسط یگان‌ها، دیدار با بازنشستگان از جمله برنامه‌های ما در راستای این امر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار